Sri Lanka

Hejsan!

Nu går vi strax sydost om Sri Lanka.
Eftersom jag är ledig lördagar och söndagar passade jag på att sova ut idag, vilket var riktigt skönt.
Igår var det grillkväll Bengan (chiefen) fyllde 60 så vi firade honom lite. Senare på kvällen va de karaoketime och lite öl. Riktigt rolig kväll, filipinarna är roliga, svenskarna är dock lite tama. Idag har jag suttit lite på bryggan för skoj skull eftersom det är oerhört mycket val här, fick se ett par valar men det häftigaste var stimmet eller flocken med delfiner på cirka 50 st. Annars händer det inte särskillt mycket igår natt fick vi brandalarm så det vara bara att spriga upp mitt inatten. Blev lite smått nervös eftersom det kunde vara piratlarm också, men det visade sig vara kondens från lastlådan.

Hur är läget hemma? Kallt?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0