@ paradise hotel Incheon

Tjenare har landat i Seoul och tagit mig över den långa bron till paradise hotel incheon. Ligger på hotellrummet och försöker hålla mig vaken eftersom vi ligger + 8 timmar så är det morgon här nu. Ingen idé att sova för då blir det troligtvis ingen sömn i natt. Saknar alla otroligt mycket. Måste tacka Dan och Koffe som skjutsade in mig till landvetter mitt i natten tusen tack, goa vänner det ;)


incheon bridge

Min alldeles egna älskling var på Björkö över lovet. Har varit med dig varje sekund nu är jag inte nära dig längre och allt känns så tomt, har vant mig vid din kärlek och närhet. Saknar dig otroligt mycket, men är samtidigt KOPIÖST glad av att ha en sådan underbar flickvän. Längtar tillbaka efter dig.
Snart kan vi äta stora kötbullar, laga pannkakor, lyssna på musik, och vara tillsamans igen. 
<3

.  


Kommentarer
Postat av: Lisa

Åh va söt du är älsklingen! Ja snart äter vi kopiöst stora köttbullar!

Saknar dig meed <3

2010-01-12 @ 19:29:13
URL: http://thecookies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0