Fidelio

Guten heute alle leute!

Första dagen på fidelio.  Vi började med att tillbringa dagen på immigration, när vi fått våra stämplar gick vi ombord. Båten är sjukt fin, den har allt som behövs, xbox, biorum, massor med filmer, gym, internet och fullt med mat. Detta är den finaste båten invändigt av de som jag varit i, däremot inte lika fin på utsidan.  Började dagen ombord med lunch, därefter fick jag packa upp mina grejjor och kolla runt lite. Sedan fick jag arbetskläder, dock i filipinstorlek vilket är ganska litet. Tog på alla kläderna och gick ner i lastrummen och kollade när vi lastade så att stuvarna inte gör några repor. Vi lastade fem däck med koreanbyggda chevrolet, sedan kopplade vi bogsebåtar och lade loss trossarna för en förhalning till annan kaj. Nu lastar vi tro det eller ej men begagnade bilar som eventuellt skall till Sudan. Imorgon ska jag i alla fall ta två par strumpor och underställ, höll på att frysa ihjäl vid förtöjningen. När det var slut för dagen råkade jag klämma tummen i dörren så nu har jag en sprucken nagel, härlig start.



Det var skönt att få prata med dig igår, så fort jag hörde din röst kändes allt bättre igen. Hoppas du fick en kanon dag igår, och att snabba cash blir bra imorgon. Skulle vilja se när du dansade igår ;)
                  <3
 


Kommentarer
Postat av: christer

hu e läget allt bra hoppas jag tummen sitter kvar? vårat bygge löper på men fortfarande bara kallvatten i huset kommer vara ktlart när du kommer hem.

Har du käkat kinapuffar än ;)

Vi hörs Christer

2010-01-16 @ 19:29:05
Postat av: blåvit

Det var sju länder han var agent för. förstår vinken

2010-01-18 @ 18:39:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0