Fucka bäckens liv

Idag spelar kvalar sh84 mot Bäcken se till att krossa svinen !!!
Hata hata hata hata Bäcken se till att fucka upp domaren och mini palmströmer med....

Idag har jag varit på Kortedala brandstation och kollat läget :P
intervjuat och fotograferat nu är jag en bra bit på projektarbetet. Efter det gick jag ner och var med Lisa och Fanny mysigt mysigt. NU ska jag krossa Dan i NHL sen ska jag hedersmörda honom med mjältbrand och en yxa.


Oj nu när Palmströmer har så starka bildbevis kan han ta upp fallet igen.
FALLET OM DEN PÅHITTADE MISSHANDELN

Kommentarer
Postat av: Dan

5-2 i matcher host host

2009-03-06 @ 18:41:30
Postat av: Anonym

aha okej dan men vitryssland slår inte cannada med 100% i allt på bortaplan... Om inte självaste mastern spelar :P

2009-03-08 @ 22:59:28
Postat av: Anonym

aha okej dan men vitryssland slår inte cannada med 100% i allt på bortaplan... Om inte självaste mastern spelar :P

2009-03-08 @ 23:00:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0