trasdocka, uttöjtledband i knät och trasiga ljumskar.......

shulelu tyngaste mannen här!!
Igår var det match mot Hovås den sluade 1-1 och ett uttöjt ledband. Har aldrig haft problem med skador förut, men den här säsongen har gått åt Hel####. Först avstängning i en månad, sen ljumskarna och nu knät kan de bli värre!!!
man får glädjas av mycket speltid i de matcherna som varit :D

igår fick jag en ny mobil Samsung Omnia, kalas mobil men super avancerad och svår.....

                                   



Saknar dig sjukt mkt och tänker på dig varje dag...  Om du bara var här....

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej kikade in, trodde inte du fortsatt skriva blogg men det hade du

kram

2009-01-27 @ 21:56:22
Postat av: camilla

Kram Camilla skulle det vara

2009-01-27 @ 21:57:28
Postat av: `camilla

haha vad roligt blev insperead av en going :P

2009-01-27 @ 23:23:52
Postat av: oj skulle stå martin

hehe blev fel men har är inne på din facebook ofta och du ser ut att hade bra :D såg att alva blivit stor med (a)

2009-01-27 @ 23:28:35
Postat av: camilla

Din lilla buse, busar du med mig vaaa ;-)

Jag har det rätt jobbigt, visst graiditeten påfrestar nu, magen är STOOR men jag har en sjukdom som heter fibromyalgi som tär mycket på mig just nu tyvärr, mycket tufft!

Ja Alva har blivit 1 1/2 år, oj vad tiden går! och snart har vi ett litet mirakel till.

Kram

2009-01-29 @ 11:39:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0