Polisanmäld för misshandel?!?

Idag fick jag ett prev från polismyndigheten, är kallad till förhör anklagad för misshandel.
Den där idioten är patetisk, har jag misshandlat honom genom att dra honom lätt i tröjan?? I så fall misshandlade han mig grovt på isen!!!

Fixade gymkort med gustavff alfadji förut. Nu ska vi biffa överkroppen, så man ser ut som en upp och ner vänd ost för benen kan jag inte träna. Är sjukt rastlös, har inget att göra, ska se på när sh84 möter hisingen vill också spela. Imorgon blir det till att hämta hockeyklubban som jag beställt och köpa mjukisbyxor till frankensteinbenet...

många som verkar ha problem med fula domare http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/tv/dokusapa/article265849.ab


 http://www.youtube.com/watch?v=I01Ncx4VSno&feature=related se och lär ner semin fightas..



Tack för du förgyller min gråa dag du är underbar.........


Kommentarer
Postat av: camilla

Vaaaaaaaa är du anmäld för misshandel? Vad ska du göra åt detta nu då?

2009-01-29 @ 19:41:49
Postat av: camilla

Öhh skit i domarna, satsa på fame factory ;-))

2009-01-29 @ 20:00:56
Postat av: martin

jag ska åka och misshandla honom så han vet hur de känns att bli misshandlad... haha ne ska fixa med advokat imorgon haha han är riktigt korkad.. Anars har jag rätt bra röst och fina danstalents :p

2009-01-29 @ 22:30:19
Postat av: Anonym

Hahahahah! Nej inte alls nöjd nej. Han håller bara tummarna för att dom håller sig kvar :)

Hur mår du då?

Han hälsar!

2009-01-30 @ 23:18:20
Postat av: camilla

Skaffa advokat hmm vad kostar inte det då??

Postat av: martin

Hahahahah! Nej inte alls nöjd nej. Han håller bara tummarna för att dom håller sig kvar :)

Hur mår du då?

Han hälsar!



VEM? VAD?

2009-01-31 @ 21:50:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0