Match mot hovås idag..

Idag hade vi bara en lektion i skolan vilket var väldigt skönt. Vaknade mitt i natten och fick för mig att göra sodastreem coola, för jag var sjukt törstig. Råkade hälla i för mycket koncentrat och det sprutade över. Dum som jag var försökte jag sätta på korken och hela köket sprutades ner med coola. Somnade lika gott för det, men det var inte så mysigt när jag skulle upp och äta frukost. Efter skolan gick jag och Freddan i stan, köpte en mössa till min lillebror på rut m.fl haha.
Han tror fortfarande att det är SVEA som gör bad hair mössorna.
Ikväll är det match igen, en riktig toppmatch i div 3 :D SH84 - Hovås. Dessutom verkar min ljumske var okej.

Får lyssna på lite hockeylåtar och tagga till....


In flames - dead end
Foo fighters - pretenders

Volbeat - radio girl

Volbeat - still counting
Volbeat - i only wanna be with you

Darude - sandstorm

Flyleaf - fully alive

Flyleaf - all around me

Saknar dig väldigt mycket och tänker på dig varje dag, vill att du ska vara här........ "LB"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0