Små Grå

Igår hände inte så mycket, skulle in och gymma men när jag kom fram hade jag glömt mitt gymkort så det var bara att vända. Istället blev det film med Ida, Emma och Dunderdan eltaco.  Efter det kollade jag på galenskaparna och Macken igen den är sjukt bra. " Om det där är en Mercedes ska jag äta opp din kamaxel"
http://www.youtube.com/watch?v=T-4rvhhVRQ0

Idag har jag varit och tränat, för den här gången hade jag gymkortet med dig. Sjukt segt att träna utan Gurra al fadji poosarnas poosare. Ännu en gång fick jag ett mongoflipp på busschaufförerna. Vad är de för fel på dem inte nöjda med sitt jobb? Kan jag förstå. Busschauffören öppnade inte fast jag tryckt på knappen.
Så jag ropade ska du öppna idag eller, ska av här!
han svarade att jag fick trycka på en knapp som fungerar.
men vtf stopplampan lös ju.

På kvällen gick jag till Emelie sedan gick vi upp till mig och kollade på ännu en film med dunderdan. Den här gången blades of glory. Nästan lika bra som mig på skridskor.




 
saknar dig, men snart är du här. 
Allt  positivt kommer ifrån dig fast du inte är här.
Höjdpunkten på dagen är att få prata med dig, hoppas du löser dina problem och att ditt ben läker fort.
 
(L)
LB


 


 


Kommentarer
Postat av: camilla

Vem är det, ven är det???

Postat av: Aron

Din mamma camilla

2009-02-16 @ 18:31:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0