Semla Lagerlöv

God afton!
Idag har varit en bra dag med härlig timeing. Först skola, sedan klippning och träning med gurr al fadji och kääft.
Blir alltid missnöjd hos frissören. I tisdsgs lade de ner förundersökningen om misshandel. JOHAN PALMSTRÖMER kan köra upp något hårt, vasst och fyrkantigt !
Fixade material till projectarbetet och alla skoluppgifter är klara FETT nice..

Får alltid problem med tykna busschaufförer varför kan dom inte bara hålla kääääft. Idag tryckte jag på stoppknappen när de sa " ivarbergsmotet näst" i PA-systemet  då förväntar man säg att det är nästa hållplats, men nej det var en innan. Busschauffören gnäller och jag kan verkligen inte ta skit av dom, sluta gnäll och sköt era jobb.

Dagens händesle var nog när ida tryckte upp semlan i mitt ansikte, men det va lugnt för jag hade ätit en innan.
Fick min hämd genom att trycka upp mandelmassan i hennes nos. Annars var det ju trevligt med tobbe på gymmet med lite KÄÄFT soundtrack.



 




Kommentarer
Postat av: Anonym

LagerlöFFFF

2009-10-28 @ 05:24:57
Postat av: Anonym

tuff du e

2010-02-26 @ 02:41:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0