Kvalspel

Har inte uppdaterat på ett tag. Har varit lite stressad.
Igår blev det ingen träning för jag ville se Alagets play off match, som var mot Falköping.
De förlorade med 7-5 men jag tyckte SH hade spelet och de kunde lika väl vunnit matchen.
Play offen är bäst av tre matcher så de måste vinna resten nu. I förrgår tog jag bort mitt träben, sjukt gött att bli av med det. Nu ska jag börja gå normalt, snart kan jag börja träna igen =) dock inte så mycket hockey kvar =(



Idag var jag och gurra och fixade whey 80 och gainer, mintchoklad inte helt fel. Sedan flummade vi i gymmet..

Nu är det bara tolv dagar kav tills du kommer, längtar..
tror inte jag saknat någon så mycket på väldigt länge..
Hoppas du får en härlig skidresa akta ditt ben..




Kommentarer
Postat av: Anonym

Du träffar mej varje dag? GaahaHhhhhhh, ' Förstår att du saknar närdu inte träffar mäg :D HAR redan vart i fjällen iddi! ( ;

2009-02-20 @ 20:14:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0