(f)1kulle 4ever haha

Helgen har varit helt okej. I fredags såg jag på film med Dan, Emelie, Emma och Ida. Vi såg pineapple express, efter det spelade vi Med andra ord. Även här briljerade Jag och Dan med våra talanger i sällskapsspel. Igår var jag i kungsbacka och tittade när min lillebror spelade kvartsfinal i GP-pucken. Sh84 hade otur och åkte ut på suddenstraffar efter två förlängningsperioder. Sedan gick jag och Emelie på bio vi såg, I taket lyser stjärnorna den var sådär rätt sorglig.
 Soundtracket var bra until we bleed, det är ju din låt och jag tänkte på dig hela filmen. På kvällen kom dan och vi milt sagt utklassade marcus och dom på risk :D Idag ska jag åka och över och titta på A-laget mot Hisingen. Vill också spela, det finns inget att göra här och sjukgymnastiken är sämst. Allt som man längtat efter blåste bort på en dag. Vad ska jag göra när alla är borta, jag hatar det här.

Jag saknar dig och kan inte sluta tänka på dig. Varför är du inte här??





Kommentarer
Postat av: Dan

saknar dig också martin =)

2009-02-01 @ 19:45:35
Postat av: Martin

saknar dig med :P

2009-02-01 @ 20:37:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0