abu dhabi travelling market...

Idag har jag varit på ett polisförhör, försvararen var sen. De försökte börja utan men min pappa sa att jag inte skulle gå med på de ; )  När polisen fått höra min version ställde han massa frågor sedan fick jag ta DNA-prov och foton..
Det är riktigt löjligt att han anmält mig för misshandel. Han verkar inte veta själv vilka han har anmält och för vad.
DOMAREN är en clown... Efter förhöret åkte jag och gymmade med Guss alfadji och Käääft....
Sedan hängde jag med dem när de fixade dricka på abu dhabi travelling market, till hemsedal.. vill med varför måste hovås fucka mitt knä? ikväl blir det film hemma hos kääft...
Du är finast saknar dig nu!!
 Inte långt kvar, nu kommer du snart.
tack för dina fina sms, hjälper att tänka på dig när allt är trist.
miss you




segt att missa hemsedal, Årets höjdpunkt ju


Kommentarer
Postat av: Anonym

Toppe pekar på de musklerna och säger "dom har jag problem med" ... haha eller vad säger du Gurra ?

2009-02-06 @ 21:20:52
Postat av: camilla

Hoppas att det går bra gällande förhöret, nä får du veta?

Texten längs ner,.....är den en tjej??? ;-)



Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0