Mönstrat på mt Saturnus

                           


Till slut har jag mönstrat på....
Det var krångligt att hitta dit men taxichaufören löste det tillslut. Fick dock inget bra första intryck, eftersom ingen kom och mötte mig, fick gå upp till bryggan med all packning för att hitta lite folk, men det löste sig tillslut. Nu har packat upp min väska och hyttet är stor men inte särkillt fin. Det var dammigt och man behöver nyckel för att öppna varenda liten låda. Båten utsida är finare en insidan men man skall inte klaga blev säkert bortskämd på Begonia.....  :D Snart blir allt bra

Känns jobbigt att åka just nu när det hänt så mycket den sista tiden, känns som att man sticker ifrån problemen.
Kommer aldrig att glömma de minnen som jag har med dig, du var som en bästa vän. <3

Kommentarer
Postat av: Camilla

Åhh killen...lider så med dig, vet hur mycket du och morfar varit tillsamans, det måste vara ett stort tomt hål :-(

Tänker på dig

Man får ta vara på de som finns i livet

kram Camilla

Postat av: Camilla

Hej killen

Ville bara skriva att jag tänker på dig, hoppas att du mår hyfsat

Många kramar Faster Camilla

Postat av: Martin

Hej Hej! jag mår bättre nu, börjar känna mig hemma här och det är faktiskt skönt att få lite lugn och ro för att tänka. Hur är läget med er då? mår Alva och Daniel bra ?? Skall ni se på sverige idag eller?

mvh Martin :)

2008-06-14 @ 17:58:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0