Målning knäcker......




Idag har jag målat hela dagen från 08:00 - 17:00, nästan hela maskin rummet. Det sitter vit färg överallt i håret eftersom det är svårt att måla underdäcket (taket) utan att de skvätter. I eftermiddags pacerade vi öresundsbron, den var mäktigt stor och jag fick några fina bilder.

Efter arbetet var jag nere och tränade har sprungit 4 km varje dag sen jag mönstrade, även musklerna börjar vänja sig vid träning nu. Ska försöka gå upp lite tidigare och träna så slipper hela dagen att gå bort och man kan lägga sig tidigare.. Synd att förstöra kvällen med en värdelös fotbollsmatch, Sverige var katastrofalt dåliga......

Kommentarer
Postat av: Camilla

ojojoj en vit Martin av målafärg hahaaaa!

Kram

Postat av: Emelie

Jag håller med det var en usel match Sverige spela. Jag och Elena såg matchen på storbild på avenyn. Det var massa människor där, som tur va så fick vi en sittplats på en trappa så vi behövde inte stå upp som många andra behövde ^^ :)

Hoppas du har det bra. Saknar dig

Ha en bra midsommar

puss

2008-06-20 @ 11:56:32
Postat av: Anonym

Fina bilder Martin,var på Kalvsund igår.Alla hälsar dig så gott. Det var väldigt trevligt med god mat, gott omgänge och promenader efter matintagen. Albin fick vi med oss hem,ville sova över här. psss de sover fortfarande.Inger Boström körde oss till och hämtade oss vid färjan-vilken lyx.Ska sitta nere i Jannes båt i eftermiddag och äta lite sill och jordgubbar. Älskar dig kram mamma.

2008-06-21 @ 10:50:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0