I am sailing


I am sailing, I am sailing,
Home again cross the sea.
I am sailing, stormy waters,
To be near you, to be free.

I am flying, I am flying,
Like a bird cross the sky.
I am flying, passing high clouds,
To be with you, to be free.

Can you hear me, can you hear me
Thro the dark night, far away,
I am dying, forever trying,
To be with you, who can say.

Can you hear me, can you hear me,
Thro the dark night far away.
I am dying, forever trying,
To be with you, who can say.

We are sailing, we are sailing,
Home again cross the sea.
We are sailing stormy waters,
To be near you, to be free.




Kommentarer
Postat av: ågren

tänk på de bra stunder ni har haft och fortsätt blicka framåt.

Du har alltid mig vid din sida, bara att höra av dei:)

Lugnt gött att man kunde hjälpa ha det gött

2008-06-29 @ 23:15:50
Postat av: Dan

Haha hade jag hängt med så hade du alltid fått en massa fisk som vanligt, använde du min kostym?

Ha det gött Mvh Dan

2008-06-30 @ 18:04:49
Postat av: Camilla

Hallå där!

Så då var du tillbaka på båten igen, hoppas att det är bra.

Hörde av farmor att det var en mycket fin begravning och att du var så fin också men att det var jobbigt för dig så klart!

Kram



Postat av: Anonym

hej Martin, har precis kommit hem från stán. kört farmor till centralen, Marcus är i Ingared så det är bara jag och pappa hemma. Idag när han skulle ner och tömma muttan var det nästan torrt-kanske har den svällt färdigt.Ska titta på Ernst sommartorp. ha det bra ,älskar dig mamma

2008-06-30 @ 19:37:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0