Gävle

Det känns att man kommit norr ut, när jag gick i land trodde jag det snöade men jag märkte att det var knott efter att ha fått en i ögat...
Idag har vi lossat i Gävle, vi är på väg till Oslo eller Göteborg då vi precis lämnat kaj 22.
Jag och Micke var i land idag ifrån klockan 15:30 till 21:00. Vi gick på bio ( the happening) och promenreade runt i staden. Jag köpte en tröja på Brothers, en stötväckarklocka och en fotboll :D Kollade även in Hockeypockeylaget Brynäs LäkerolArena.  Arbetsuppgiterna bestod av att skruva loss en tank och bära upp den, fick även arbeta med dans elskit (när vi kopplade ur elmotorn och eltavlan) :D
 
Nu ska jag gå och lägga mig för jag har precis gymmat, kunde dessutom inte somna inatt eftersom jag låg och tänkte hela natten. Kan inte sluta tänka på de minnen jag har med dig. Det ända jag hoppas är att du var lycklig och att du vet hur mycket vi älskade dig. Så fort de blir tyst täbnker jag på dig hoppas du får en fin begravning........... 

Kommentarer
Postat av: Camilla

Hallå snygging ;-)

Åhh kul att ni kunde gå i land och göra lite roligt med, bio bla :-) och shoppa lite hihi!

Har ni gymm med på båten :-) bra att du kan hålla musklerna i trim haha!

Men killen, kan du inte sova, ligger du och tänker, åhh vill bara kramar OM DIG hårt!!!!

Här kommer en ordentlig cyber KRAAAAAAM

Camilla

Postat av: Camilla

Företen, jag glömde, skulle hälsa från Daniel..

kram

Postat av: The boss Dario

Tjena Martin!



Jag å farsan sitter här o tjötar... italien vidare nu till kvartsfinal bara så du vet forza italia 418 for life



Ha det bäst nu Mvh D.

2008-06-18 @ 04:15:59
Postat av: Anonym

Hej hjärtat hur ser det ut nu i dagarna framöver får ni permis över midsommar? Är bjudna över till Kalvsund på midsommarafton till Håkan med fam. Mixedcup på midsommardagen. Puss o kram mamma.

2008-06-18 @ 14:19:28
Postat av: Anonym

Jag skrev fel, mixedcup är på söndag.

2008-06-18 @ 19:13:55
Postat av: Martin

haha Dario a Forza Italia......

Mother Russia tar hem guldet :D

2008-06-26 @ 17:31:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0