två månader och 16 dagar kvar :D

Nu är vi på väg ifrån tromsö, just nu utanför Haugesund. Vi åkte fredag natt och kommer till göteborg imorgon.
Igår bakade jag en tårta vilket jag gjort på söndagarna, de blev väldigt fina och goa. Vi hade dåligt väder i tromsö, det var töga och topparna syntes inte till. På lördag morgon blev det bättre och jag fick ta några fina bilder. I tromsö var det mycket snö på topparna trots att det var ca 15 grader. imorgon mönstar tre i från besättningen av, och min lilla plåga försvinner. Istället kommer micke den andra eleven. Tråkigt att motorman och överstyrman lämnar de var riktigt bra.
Hoppas allt är bra med er där hemma?!  skriv gärna hur det är med er så jag vet :D !?H  här börjar vädret bättra sig i alla fall  



Igår låg jag hela natten och tänkte på dig, saknar dig fruktansvärt mycket. De gånger som jag var ute på praktik var du alltid så nyfiken.  Du brukade ringa och fråga hur det gick och du blev jätte glad när man kom hem.  Det kändes som att du bara väntade på dagen då jag kom hem till dig för att berätta. Du har fått symboler. När jag ser dem tänker jag på dig. Svalan och makrill speciellt.

Kommentarer
Postat av: Maja, din kompass i snårskogen.

Du är fin och bra martin.

Du ska veta att du finns i tankar!

Många kramar!

2008-07-28 @ 23:50:05
Postat av: Camilla

Hej Martin! :-)

Hoppas att du mår bra och har det bra! Vad är det jag läser, bakar du tårtor, wow :-) Nu vet jag vem jag vänder mig till sedan med beställning då, haha!Här hemma har vi haft det RIKTIGT varmt, puhh! Fäör varmt för min del, får gärna vara lite mer lagom. Men nu verkar det ha slagir om, lagom till Daniels semester snart :-( Jag och Alva har varit på straden mycket, hon älskar att knalla omkring där. Nu är hon stora tjejen, 1 år :-o

Martin jag tror Ture är med dig, ser dig!

KRAM


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0