De är inte musik det är ett lager som gått :D

Idag har vi lastat i Mongstad en väldigt fin hamn, jag handstyrde in i hamnen så det blev en lång dag igår.
Jag stod och fiskade i dag men makrillen bara simmade förbi krokarna, men vad händer då. Jo en filipinare fiskar i tre sekunder och får fyra stycken... Haha det kom ett stimm under ifrån som jagade spirrarna, tillslut fick jag några stycken som jag fileade och stekte till middagen.. Det går ju inte att göra som fillipinarna steka den hel i folie och sedan äta upp huvud och allt.  Dagens kommentar kom av den grovt arbetsskadade motormannen.
Vi satt och kollade på allsång på skansen när adam tensta sjöng. " de är är ju inte mysik de låter ju som ett lager som gått"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0