Däck

Nu har jag mönstrat på som däckselev och det är kul, jobbigt att prata engelska hela tiden bara.
Igår var jag med och lossade, vi fick ta våra egna slangar eftersom det var en liten och öde terminal.
Efter arbetsdagen gick jag runt på terminalen och kollade, såg ett helt stimm med makrill som simmade i bassängen.
Satte i tre häcklor och dom simmade in i dem utan att nappa istället fick jag en bleka på tre kilo. Rätt skummt, det såg ut som att makrillen följde knotten.
Var hemma en sväng i helgen också skönt att träffa familj och kompisar. Har fortfarande ont i ljumskeln bara, ska aldrig mer åka ring i alla fall inte efter tobbes båt......

Kommentarer
Postat av: Camilla

Halå hallå jaså du har vrait hemma igen, härligt :-)

Låter lite farligt att åka ring ;-)

kram

Postat av: Martin

hehe ne det är inte så farligt beror på vem som kör :D hur är läget med er då? haft en bra helg?

Det var grymmt skönt att få komma hem och träffa alla :D

2008-07-17 @ 17:59:17
Postat av: Anonym

Hej, Gotiacup denna veckan. Björkö 96 gicktill A-slutspel men åkte ut mot Eskilsminne i morse. Tittat på Elfsborg 18.Katarinas Erikssons Johan från Kinna var med-Duktig. Du har fått ny mobiltelefon idag. ha det bra Kram mamma

2008-07-17 @ 20:23:06
Postat av: Camilla

Jo då det är okey, jag och Alva är förkylda bara.

Förstår att det var skönt att komma hem, bra att du kan få göra det så ibland, då går ju tiden lite fortare

Kram

Postat av: ågren

tjena:) gött att ha dig hemma i mellan åt, hörde att du kommer hem den 12 augusti enligt tobbe :P men ha e så gött så hörs vi

2008-07-20 @ 23:43:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0