Avmönstring för vissa...

                                



Idag försvinner alla som jag arbetat med och nytt folk mönstar på. Vem ska jag nu träna, gå iland och se på film med. Hoppas det kommer ombord bra besättning nu när alla bra försvunnit.

För övrigt ligger vi i Götebor nu efter en resa till Tananger i Norge. I tananger gick jag i land för att tricksa lite med bollen men det gick inte för det va gaalar överallt som attackerade, de bygger tydligen bo i cisternerna. Senare i kväll åker vi till Oslo igen, för att sedan åka tillbaka till Göteborg. Väldigt tråkiga resor men efter dessa åker vi till Aaberaa och Tromsö och det är rätt fina resor.
Arbetsuppgifterna idag har varit att byta filter till transferpumparna,  göra oljeprover och vaska durken i hjälpmaskinrummet efter en spricka i ett filter. Ikväll innan avgång skall jag vara med och bunkra. 

Kommentarer
Postat av: Camilla

Åhh vad trist att folk försvinner :-(

Hoppas att det kommer nytt trevligt folk som du komer trivas med.

Gaalar överallt som attackerade, hahaaa!!!

Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0