Aaberaa, Fredricia och Oslo

Vi kom precis in i Oslo nu, jag går antagligen i land ikväll och kollar. Oslo är en trevlig och stad. Innan dess var vi i Aaberaa som hade väldigt liten kajplats, trodde inte vi kunde lägga till där men det ordnade sig. Staden var en rätt tråkig stad, den övriga i besättningen gick ut och tog en öl men jag stannade hemma för de är så tråkiga. Nästa morgon bar det av till Fredricia där gick jag i land och spelade lite fotboll. Först mot en tegelmur och ett sjumannamål därefter kom två danskar och frågade om jag ville vara med på straffar haha. Så jag spelade med dem ett tag tills de skulle gå.  På kvällen kom donsötanks fina tanker Evinco på besök, försökte få tag på johannes som ska vara på den men han svarade inte. Börjar inse att det finns lite roligt folk ombord nu med, men den andra va bättre. Idag flyttades jag ut ur min hytt, en tid framöver kommer jag få dela med en styrmans elev.          :(

Idag är det 3 månader och 4 dagar kvar.......


Kommentarer
Postat av: Camilla

Neej vad säger du, har du fått flytta ut ur din fina hytt?? Vaaa!

Varför det? Vad tråkigt!

Bra att de nya folket är LITE roliga i alla fall ;-)

Kram




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0