KULTURKROCK!!

Ýou think it´s clean now?
Idag har jag fått fiender haha, om blickar kunde döda skulle jag vara rätt död nu.

Båsen sa till mig och Roland att vi skulle moppa bort sand och salt från däcken, för annars fastnar inte färgen och det blir rost underifrån. Det var mycket sand och salt, så det gick inte att moppa upp.
Vi frågade om vi skulle vaska men han sa att vi skulle moppa. När vi skulle börja måla däcket var det fortfarnade massa sand och salt, vilket störde mig enormt mycket. Hatar verkligen att göra något för att göra det, ska man måla ett helt däck så är det väl lika bra att man gör det bra. Så jag ropade på överstyrman på radion och bad han komma upp och kolla. Han såg att det inte blev tillräckligt rent med moppning, så han sa att vi skulle spola av det. Vilket båsen borde gjort redan vid 06-tiden. En sådann enkel sak som att överstrman inte nöjde sig kan få filippinare att bli väldigt oroliga. De är extremt rädda för att göra fel, så båsen skyllde på Ronald som var helt oskyldig. Så nu har jag fått höra den här kommentaren hela dagen "You think it´s clean now"
Men men jag är inte här för att få små asiatiska kompisar, så jag hoppas dom förlåter annars får jag hänga med dom mindre sura haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0